Autor Tema: Dark Souls 2  (Posjeta: 25172 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #120 u: Travanj 06, 2015, 22:38:37 »
Možda probam podići težinu...   ;D

Naišo sam na jednu diskusiju u vezi trošenja oružja i 60 FPSa...
Pošto to nisu dirali, a sumnjam da im je to komlicirano dali je moguće da je ovakvo trošenje koje se događa prilikom 60FPSa bilo zamišljeno od početka no naravno to konzole nisu mogle izgurat...
A opet sumnjam da bi ovo novo osvjetljenje imalo neki udar na performanse.. Iako, ako se je kretalo na knap u 30FPSa vjerovatno nisu htjeli još više opteretit nemoćni hardware...

Jer ovako nešto bi se prije dobilo samo korištenjem enba na PCu dok je sada ovo vanilla igra:



Ovo je na 20% osvjetljenja, dok na 50% također nije isprano i vidljivost je nikakva.
A da ne spominjem The Gutter i No-mans Wharf...

Šteta šta nije vraćena i geometrija iz demo verzije no to je očito kompliciranije ili nemoguće jer nepostoji...
Jer kolorit i osvjetljenje su sada odlični i prezentacija nije isprana.



I moram prizant da mi je dizajn armora u igri odličan, a pogotov mi ubija Wicked Eye Greatshield za koji nisam imo pojam da je community-made... Neznam zašto, ali mi je odličan!



Najveća mana o kojoj uvijek trubim mi je ta ukočenost i kretanje lika...

Evo jedna ultra pozitivna recenzija iz Gamesradara...

Offline doktor1

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #121 u: Travanj 07, 2015, 23:10:14 »
Napredak...



I dolazak...



Bossa u Brighstoneu sam rješio iz prve dok me je Truli koliko god spor bio ubio u pojam.. Ostane mu healtha za jedan udarac  i onda nešto sjebem.. Tako negdje pet puta...
A i konjica je pala isprve; malo su me mučili kosturići dok nisam ubro onog "resurektora"... No ništa strašno jer pokraj štita ništa nemože preći...



Koliko god napredovalo osvjetljenje Shade Ruins područje jednostavno izgleda kao iz 2003 godine!
Ono, kada usporediš Majulu i Shade Ruins ispada kao da je Maula rađena na početku dok su mislili cjelu igru tako napravit jer je puna detalja i poligona, a ovo kao da su ubacili preko k.... iz neke PS2 igre!
« Zadnja izmjena: Travanj 07, 2015, 23:14:49 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #122 u: Travanj 08, 2015, 14:00:31 »
Ti ko ja u BB. Znaci mi smo već toliki leveli da bi trebali bit u ng+ davnih dana. Zadnjih par boseva sam ubio s lakocom

Offline doktor1

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #123 u: Travanj 08, 2015, 14:18:46 »
Dobro, bossa u Brighstoneu nebi rješio iz prve da nisam imo pomoć...
Iron King koliko god bio trom me je našamaro 10tak puta... Ali ponajviše zbog lakomosti koja se ovdje kažnjava, (a kao šta rekoh i Rotten me je zbog lakomosti izmlatio)...

Offline doktor1

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #124 u: Travanj 09, 2015, 15:27:18 »
A još nisam na kraju...  ;D



No dobro, piše da su DLCovi teži pa ćemo još malo nabit lvla...  cer1njo

Offline Praetorian

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #125 u: Travanj 09, 2015, 17:07:51 »
Ja isto tak u BB ak zapnem negdje nalevelam lika pa samaram sve okolo. Bolje mi i to nego u co opu za prvi prelazak. Ovak imam osjećaj postignuća kad sam igram. Bas me zanima kakvi su bosevi u ds2 u odnosu na BB, čujem da su teži. Moguće, jer evo zadnja 4 bossa u BB su pala iz prve...

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #126 u: Travanj 09, 2015, 23:18:56 »
Moguće, jer evo zadnja 4 bossa u BB su pala iz prve...

Nisam igrao DS2 (ni BB), ali mogu ti odmah reći s obzirom na ovo - teži su  ;D Znam kakav je Demons Souls i DS prvi, nema šanse da ti se to dogodi 4 bossa za redom. Teško i prvi, ili prva 2 tako  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #127 u: Travanj 10, 2015, 18:54:45 »
Nisam igrao DS2 (ni BB), ali mogu ti odmah reći s obzirom na ovo - teži su  ;D Znam kakav je Demons Souls i DS prvi, nema šanse da ti se to dogodi 4 bossa za redom. Teško i prvi, ili prva 2 tako  cer1njo

Sve ovisi o pristupu, netko voli grindati i nabiti bezbroj lvla i nakon toga se prošeće kroz igru, po meni najdosadniji način.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #128 u: Travanj 10, 2015, 20:19:55 »
Sve ovisi o pristupu, netko voli grindati i nabiti bezbroj lvla i nakon toga se prošeće kroz igru, po meni najdosadniji način.

a koji biki tak rade  cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #129 u: Travanj 10, 2015, 23:32:50 »
Dali je prije bilo ovih invadera? Naravno u offline modu!





Offline ManTheRamparts

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #130 u: Travanj 10, 2015, 23:36:36 »
Još od dana Demon's Soulsa. ;D

Al neprocjenjiv je gušt dok ti neko invejda realm i onda ga nabiješ. cer1njo

Offline doktor1

Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #131 u: Travanj 10, 2015, 23:46:06 »
Neznam zašto sam mislio da u DS2 toga nema...  hmm

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dark Souls 2
« Odgovori #132 u: Travanj 14, 2015, 16:36:34 »
Još od dana Demon's Soulsa. ;D

Al neprocjenjiv je gušt dok ti neko invejda realm i onda ga nabiješ. cer1njo

al rijetko sam to uspio, zapravo mislim jednom, jer su se pičke išle na backstab, baš retardirano, samo kruže oko tebe i čekaju backstab priliku pa sam često gasio offline
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.