Autor Tema: The Witcher 3: Wild Hunt  (Posjeta: 165100 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #165 u: Ožujak 07, 2015, 23:30:47 »
Ti i RPG??  cer1njo

Offline doktor1

« Odgovori #166 u: Ožujak 08, 2015, 22:03:13 »
Witcher tema trenutno na Reboot foumu:

Offline Shimmy

• Racing Legend
  • But you don't know how I can drive!
« Odgovori #167 u: Ožujak 09, 2015, 19:45:15 »
Slažem se sa svim komentarima na ovoj stranici, baš svim  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Praetorian

« Odgovori #168 u: Ožujak 09, 2015, 20:36:28 »
Ma ja jedva čekam witchera 3 uzimam gotovo sigurno cim vidim koju recenziju.

Offline doktor1

« Odgovori #169 u: Ožujak 20, 2015, 17:03:57 »
Iako je tu "nova" generacij, a konzole ponovno udaraju...
Withcer 3 PC:

Withcer 2 PC:

Sam pogeld na ovo ljevo stablo i usporedba sa ovim iz dvojke jednostavno očarava!  fpalm1

Offline Cole™

« Odgovori #170 u: Ožujak 20, 2015, 17:16:06 »
Joj daj me nemo...
Kada izađe ti ćeš prvi lijepit screense i svršavat na čistu HD grafiku, imerziju i sve ostalo.
Znaš me, znam te.  ;D
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

« Odgovori #171 u: Ožujak 20, 2015, 17:25:40 »
Ko se javlja... Svaka igra nešto najbolje ikad  kava1

Po viđenom igra ne izgleda toliko bolje od dvojke da traži i7/GTX 770 za medium/high @30FPS.
Igra će biti ljepa, ali pogledavši dvojku kako izgleda i kako radi na današnjem hardveru ovi traže neke i7/16GB/GTX980 za igranje na maksimalnim postavkama
Shadow of Mordor je pokazo da te neke ultra postavke ne opravdavaju toliku glad, a sumnjam da će i ovdje; ovaj nvidia kosaposao će vjerovatno sa uključivanjem pojest 40 FPSa u startu, pravi posao, nema šta!  thumbs1

Offline Praetorian

« Odgovori #172 u: Ožujak 20, 2015, 18:30:21 »
Jedino sto je w 3 open world za razliku od w2... Al da zahtjevi su blesavi, ko i ti nvidijini efekti koji uzmu 80 fpsa....

Offline doktor1

« Odgovori #173 u: Ožujak 20, 2015, 21:24:35 »
Gamestar.de's editor in chief's experience with the Witcher 3 over three days:

Ako je ovo istina, ovo će biti totalno ludilo...

Sve mislim ponvono preći jedinicu i dvojku...
A usput da pripremim i savegame...

Offline Praetorian

« Odgovori #174 u: Ožujak 20, 2015, 21:29:45 »
Geraltu ce rast i brada i moce se ic brijat, zakon. Dosta detalja ima

Offline doktor1

« Odgovori #175 u: Ožujak 20, 2015, 21:40:18 »
Mogla bi igra pucat od imerzivnosti i ludog svijeta...

Jedva čekam da vidim Vesemira, Eskela i Lamberta te priču povezanu sa njima, (iako po ovoj slici mi se čini da bi to mogo biti neki flashback u Kaer Morhen)

Tako su mi svježa sjećanja rastanka ispred Kaer Morhena na početku jedinice kada ju je napao "Profesor" i kada su ubli Lea

Pa napokon upoznat famoznu Jennefer

Neznam koliko ima smisla ovo igrat nekome tko nije igro prethodnike... Naravno onome kome su priča i likovi bitni u igrama.
Jer toliko toga se je ispričalo u prošlim nastavcima da bi se osjećo izgubljeno kada bi sada samo uletio u taj svijet...
« Zadnja izmjena: Ožujak 20, 2015, 21:43:29 od doktor1 »

Offline doktor1

« Odgovori #176 u: Ožujak 20, 2015, 22:03:34 »
- Ciri sequences will be 5-10h, (in total)

- A thing that he really appreciated and I liked very well as well is the importance of logic and consistency of the game world to the developers. This shows in small things like, killing a wolf will never drop a weapon but killing an enemy equiped with an axe has a high chance of dropping an axe as well. Or for instance there is absolutely no limit on where you can dive, even though on some place there is absolutely nothing to dive for but just to keep the consistency you can still dive.

- During his 2 days(not just playing, he also was able to just free fly through the world and things like that) he encountered 3 bugs. One was a savefile that couldn't be loaded but was fixed with a restart of the game. The second was a locked camera during a fight once and the third was a horse that somehow ended up on top of a pillar.

- On the topic of monster hunts. While in itself they are pretty cool a very interesting fact about it was the rewards. In fact you gain mutagens from the big monster hunting quests which can be used in a as it sounded a little bit more complex manner. One way to use them is to increase your skills which can give you at the highest level of combination of skills and mutagens a significant increase of your skills. They are also used in high-tier potions. To conclude, the mutagens are pretty useful and thus the monster hunting quests are more than just cool quests.

- On the topic of sidequests and decisions, Witcher 3 has in contrast to other games no problem of denying you content based on your decisions. For instance in one sidequest you could choose to enter a brawl of soldiers of some sort and if you did not an entire dungeon is completely denied to you for this playthrough. Also very interesting, the decisions and consequences are not as obvious as in Witcher 2 where at the end or the beginning of a chapter you had to choose between one or the other. In the Witcher 3 it is way more integrated into the gameplay and "every-day" decisions. As he summarized it: It will be impossible to have the same playthrough twice.

Dvije slike užasne kvalitete:

Nešto bolje:

« Zadnja izmjena: Ožujak 20, 2015, 22:11:19 od doktor1 »

Offline doktor1

« Odgovori #177 u: Ožujak 21, 2015, 11:41:45 »
Ja mislim da ovo nije bilo u onoj listi:
*sve te informacije su sa reddita, neogafa, guru3d foruma, gamestar.de stranice i službenih foruma

- gameplay is comparable to Dark Souls, but faster
- there will be a lot more items and loot than in the predecessors
- no completely random quests, hand-made quests with depth instad
- you will be able to visit Kaer Morhen multiple times
- Kaer Morhen and the starting area are quite extensive, both offer at least 4-5 hours of gameplay
- No HP regen during meditation on Hard or Dark mode. Only potions
- Oxenfurt is as big as the biggest cities in Skyrim
- The PC has his own UI (grid), it's not console like
- You can even experience Geralt’s adventure completely without any on-screen display
- switching from a gamepad to a mouse automatically changed the on-screen display
- difficulties (easy, normal, hard, dark) are always changeable. The difficulty changes the enemy intelligence (for example monsters evade less often on the lower difficulties), but not the hitpoints
- Geralt can blow down bottles, break fences or even make blinds swing with his aard sign
- the boat has a damage-model (didn’t say anything about if it’s visual)

A tko razumje njemački ovdje je video od sat i dvadeset iz kojeg potječu sve te nove informacije

Tek sam sada tu primjetio Gerlata sa pjenicom za brijanje, a to je slika još iz prošle godine gdje predstavljaju 16 besplatnih DLCa

Offline doktor1

« Odgovori #178 u: Ožujak 22, 2015, 11:59:34 »
Navodni "ultra settings" screenshotovi:
**ali sumnjam jer su u CDu rekli da žele da ultra settingse vide sami igrači kada pokrenu igru prvi put; naravno oni koji će imati mogućnost to potjerat

Odrezana mapa u igri:

5787x4134 Northern Kingdoms mapa
« Zadnja izmjena: Ožujak 22, 2015, 12:04:19 od doktor1 »

Offline Praetorian

« Odgovori #179 u: Ožujak 22, 2015, 16:31:04 »
Goty