Autor Tema: The Witcher 3: Wild Hunt  (Posjeta: 118781 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #315 u: Lipanj 04, 2015, 13:51:38 »
Njeogve su ove tri slike na dnu na kojima nemoš čitat font od blooma

Offline ManTheRamparts

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #316 u: Lipanj 04, 2015, 13:54:39 »
Ko da Obliviona igras lol.

Offline Iceman

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #317 u: Lipanj 04, 2015, 13:55:36 »
To je napravio jer se boji mraka i vlastite sjene

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #318 u: Lipanj 04, 2015, 14:02:23 »
Još bi ja za svaki slučaj na monitoru podignul brightness.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #319 u: Lipanj 04, 2015, 14:29:38 »
Mnogi ljudi neznaju koristit ReShade/SweetFX!
Jer po 95% onih koji ga koriste igra mora izgledati drastično drugačije inače preset nevalja

Ovo su stvari koje sam ja napravio:

Interijer:
Najgora stvar u Witcheru! Sve djeluje beživo i prezentacija je "plosnata" (flat image)
Stavio sam kontrast uz dodatne post proces efekte da objekti ne svjetlje; u podrumu sam i neznam zašto bi bačve, namještaj i grede svjetlile...


Ovdje se može vidjet da lik desno i tanjuri opet svjetle bez ikakve sjene te galva na zidu nema sjenu; koliko toliko ispravljeno koliko mi SFX dopušta


Grad:
Također dodavanjem kontrasta i ostalih postproces efekata, (tehnicolor, vibrance, tonemap, sepia) slika je manje plosnata; niti približno kao global ilumination, ali na stražarima se vidi da imaju bolje sjene


Eksterijer:
Ništa nego micanje nepotrebnog žutog filtera kojeg su odlučili staviti u finalni proizvod, a koji na prerelease screenshotovim i videma nije bio prisutan



__________

Većini je SweetFX = nabij boju i bloom na maksimum i to je prava stvar... Oh, da ne spominjem sharpening efekt koji je fetiš također za 99% SFX korisnika

Nisam jako dugo stavljao postproces efekte, ali Witcher 3 radi samo developeru poznate odluke u promjeni kolorita to jednostavno traži.
Da ne govorimo da su na svoj službeni facebook stavili screenshot galeriju korisnika koji koristi ReShade/SFX za korekciju boja...
« Zadnja izmjena: Lipanj 04, 2015, 14:39:05 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #320 u: Lipanj 04, 2015, 23:55:56 »
Dakle, tip mi je screenshotove raspeljo kroz program da mi dokaže o nekom gubitku piksela!!!!!!!!
 ave1 ave1 ave1 ave1



A za odgovore dobiva ovo:





Tip je moje screenshotove išo analizirat!!!  ave1 ave1

 hmm

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #321 u: Lipanj 05, 2015, 00:14:21 »
Ovo je već slučaj za psihijatra  cer1njo

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #322 u: Lipanj 08, 2015, 22:07:58 »
Procitao recu na hclu
Jedna od losijih meni osobno

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #323 u: Lipanj 09, 2015, 21:03:10 »
Svaki slobodni trenutak trosim na ovo remek djelo. 7 sati igranja a tek level 3. Koliko mi je ovo bolje od DA I. Ali i njemu cu dat drugu sansu.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #324 u: Lipanj 09, 2015, 21:24:06 »
Meni performanse procvjetale sa FXom i Windowsima 10
Baš ću večeras malo igrat; najprije sam čeko patch 1.05, zatim novi hardware...

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #325 u: Lipanj 09, 2015, 21:41:46 »
Jav bas kak ti se vrti igra

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #326 u: Lipanj 09, 2015, 21:43:49 »
Procitao recu na hclu
Jedna od losijih meni osobno

U čemu je problem?  dsmoker

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #327 u: Lipanj 09, 2015, 21:44:32 »
Nit vam nit tamo
Autor ni sam ne zna

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #328 u: Lipanj 09, 2015, 21:46:49 »
Deadwalker je i tu registriran, pazi se  ;D

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #329 u: Lipanj 09, 2015, 21:49:17 »
Znam ;)
Samo kazem kak je men sjela reca.