Autor Tema: The Witcher 3: Wild Hunt  (Posjeta: 162015 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #330 u: Lipanj 09, 2015, 23:50:13 »
Ja sam lvl 13 umalo...
Sada sam odradio jedan sidequest gdje sam sreo jednog poznanika! Nakon toga taj sidequest se počo kretat u drugom smjeru i završio sam na Skelige otočju koje je dizajnom - VAU!
Ova igra ima najbolje sidequestove ikad!

@Praetorian
Nemoj ostat u Velenu/Novigradu dok ne očistiš sve, rješavaj questove i ugovore ovisno o lvlu i slobodno oko 12 lvla sa nekim sidequestom otiđi na Skellige! Tako je igra manje "monotona" a lokacije ubijaju; na obe mape, ali Skellige je fantastičan...
Iznenadilo me da se i u najmanjim zaspusima snjega vide otisci stoapla i zvuk hodanja po snjegu...
A kada ploviš, sprema se nevrijeme, sve se zamrači i pokraj tebe izroni ogromni kit...  ave1

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #331 u: Lipanj 10, 2015, 00:03:56 »
A kada ploviš, sprema se nevrijeme, sve se zamrači i pokraj tebe izroni ogromni kit...  ave1

From hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee. Ye damned whale!


Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #332 u: Lipanj 10, 2015, 00:33:35 »
Da.. To je ova beštija, samo je meni izronila odmah pokraj barke...



A sirene lude! Pokidaju barku cjelu koliko oće na Geralta.
Igra je zbilja fantastična jedino ova 1.05 verzija je morala biti day one!
Da su peglali još mjesec, dva to bi bilo još impresivnije.
I kao šta rekoh, sidequestovi su nešto fantastično!

IMPRESIVNO

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #333 u: Lipanj 10, 2015, 17:55:36 »
Interaktivne mape:
*Kaer Morhen još nema

White Orchard
Velen & Novigrad
Skellige Islands
« Zadnja izmjena: Lipanj 10, 2015, 17:58:31 od doktor1 »

Offline Deadwalker

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #334 u: Lipanj 10, 2015, 20:20:16 »
U čemu je problem?  dsmoker

 cer1njo
Inače, nisam nigdje spomenuo još, zadnje dvije borbe su komično jednostavne. Nezz, baš me razočarao CDPR, očekivao sam puno više napretka po pitanju gameplaya.
Al' mi kraj rula, priča je fakat vrhunski napisana.

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #335 u: Lipanj 10, 2015, 21:59:38 »
Dok na kojoj tezini igras?
Ja predz. i taman mi je. Meni je combat sjeo i jako mi je dobar. Al side questovi su vrh, bolji nego main questovi u nekim igrama. Skoro 10 sati igranja a tek level 3.

Offline Deadwalker

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #336 u: Lipanj 10, 2015, 22:41:51 »
Odigrao cijelu igru na death marchu.
Na početku još ima nekog izazova, kasnije je komično koliko je sve jednostavno. Čak bi rekao da je dvojka imala bolji sustav borbe.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #337 u: Lipanj 10, 2015, 22:54:04 »
Dok na kojoj tezini igras?

Death March
___

Četiri lvla iznad mene, ostalo mi možda još jedan udarac, ali me ubio...



Ovi finišeri i općenito cjepanje mesine su baš sočno napravljeni... Baš je zvuk neki pfljf.....  ;D



Neznam kada ću nosit ovaj mač.. Možda u drugoj ekspanziji.. Ili nakon 300 sati igranja.. Lvl 42



Prvi put sam južno od Crockback Boga koji inače atmosferom i muzikom ubija, kao i onim ludim "sestrama"
A onda dođeš na Skellige koji je dizajnom vrhunski...



Inače puno napitaka, ulja i bombi koristim/mixam...



Savjet, kada se pročita određena knjiga treba je bacit iz inventara jer se mješa sa napitcima i onda je nered...
« Zadnja izmjena: Lipanj 10, 2015, 23:04:58 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #338 u: Lipanj 11, 2015, 14:11:52 »
Nezz, baš me razočarao CDPR, očekivao sam puno više napretka po pitanju gameplaya.

Baš čitam malo komentare na tvoju recenziju, rekordnih 290 komentara kroz koje stječeš reputaciju zakletog neprijatelja HCL Witcher zajednice, kontroverzno do bola  cer1njo

Igru još nisam igrao, ali sve spomenute mane su također prisutne u prethodniku i glavni razlog moje sumnjičavosti zbog koje nisam igru uzeo na launchu.
Drugi razlog je još uvijek friški Bloodborne u kojem sam proveo skoro 200h i koji briljira upravo na područjima u kojima je Witcher (opet) zakazao. Treba se stvoriti određeni vremenski razmak da si maksimalno smanjim potencijalni efekt "prelaska s konja na magarca" po pitanju gameplaya.

Planiram definitivno odigrati, zanima me završetak priče, side questovi vidim da se hvale na sve strane, kao i dizajn te uvjerljivost otvorenog svijeta. Nek fino sve pokrpaju, poprave izvođenje i eliminiraju input lag kojeg spominješ u reci, onda se možemo razgovarati.

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #339 u: Lipanj 11, 2015, 15:42:59 »
Meni je borba sjela super i nakon BB.

Ova je igra cudo kak su pogodili atmosferu. Sve je nevjerojatno zivo i detaljno, a cak i na ps4 izgleda predivno. Imam jos puuno za igrat pa me bas zanima sta ce svega bit. Ona dosada Da I me splasila da ce i w3 bit dosadan, al prevario sam se. Sati ko ludi lete uz igru.

Offline doktor1

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #340 u: Lipanj 11, 2015, 16:29:37 »
Baš čitam malo komentare na tvoju recenziju, rekordnih 290 komentara kroz koje stječeš reputaciju zakletog neprijatelja HCL Witcher zajednice, kontroverzno do bola  cer1njo

Igru još nisam igrao, ali sve spomenute mane su također prisutne u prethodniku i glavni razlog moje sumnjičavosti zbog koje nisam igru uzeo na launchu.
Drugi razlog je još uvijek friški Bloodborne u kojem sam proveo skoro 200h i koji briljira upravo na područjima u kojima je Witcher (opet) zakazao. Treba se stvoriti određeni vremenski razmak da si maksimalno smanjim potencijalni efekt "prelaska s konja na magarca" po pitanju gameplaya.

Planiram definitivno odigrati, zanima me završetak priče, side questovi vidim da se hvale na sve strane, kao i dizajn te uvjerljivost otvorenog svijeta. Nek fino sve pokrpaju, poprave izvođenje i eliminiraju input lag kojeg spominješ u reci, onda se možemo razgovarati.


Ima tamo mana u njegovom njurganju na gameplay...

Iz recenzije:

"Izuzev uvođenja izmicanja udarcima što je korisno samo u određenim okolnostima, gameplay se i dalje sveo samo na roll"

Ovo jednostavno nije istina! Niti pod razno! Tu prestaje svaka daljanja logika čitanja njurganja oko gameplaya kada se je autoru recenzije gameplay sveo samo na roll!
Igram na Death March, imam 100+ sati u igri i koristim sve, oilove, potione, speacial attack udarce itd...

Dali se ja ovdje samo vrtim, uz napomenu da ovdje nisam toliko dobro niti odradio tu borbu..

W3DM - YouTube


Witcher je puno mobilniji nego u dvojci i borba je mnogo bolja! Autor pretjeruje i očito mu je na pameti bila Souls borba prilikom igranja WItchera - naporna greška koju ljudi rade.
Jer vidim da autor smatra da su Souls igre "miljama ispred Witchera" Šta to toliko bolje u svojih nevjerovatnih dva pokreta radi jedan Old Knight iz DS2 po pitanju gameplaya?

"Također mi nije jasan smisao uvođenja ograničenja na broj aktivnih vještina – ideja je očito bila da se replicira Diablo 3 formula, no kako je većina vještina uglavnom pasivne prirode, sve to skupa mi nije imalo baš nekog smisla. Samo nepotrebno kompliciranje da se pokuša vrlo plitkom gameplayu dati nekakva prividna dubina."

Ovaj skill sustav se npr meni jako sviđa, (a nisam jedini) a on ga smatra nepotrebnim kompliciranjem da se vrlo plitkom gameplayu da prividna dubina!
Zar Witcher 3 ima toliko plitak gameplay da je potrebno naglasiti "vrlo"? I uz vrlo plitak gameplay koji je najbitiniji dobiva ocjenu 85? Šta bi bilo da ima "solidan" gameplay? 110/100?
Witcher 3 ima dobar gameplay, ne fantastičan nego dobar! Ovo sa vrlo plitkim gameplayom je budalaština.

Kontrole su u početku čudne, no navikneš se i nema šanse da su toliki problem kao šta autor želi istaći, (da ne spominjem sitni tweak na PCu gdje su konrole još responzivnije); za kameru se može reći da je identična kao u Souls igrama

Performanse? Phenom IIx4 955 + GTX 750 TI = HBAO+ / AA / Bloom / Lightshaft / High postavke = 1080@30
« Zadnja izmjena: Lipanj 11, 2015, 16:35:33 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #341 u: Lipanj 11, 2015, 16:46:03 »
Ne znam, već u dvojki je to više ličilo na akcijsku hack 'n' slash avanturu s atraktivnim potezima. Po pitanju razrađenosti RPG sistema je realno u ligi God of Wara ili Ninja Gaidena (ok, malo sam pretjerao, ali u najboljem slučaju je dublje RPG iskustvo kao što je i Mass Effect u odnosu na Gears of War  cer1njo). Imaš skill tree, craftaš oružja, koristiš kakav potion i eto, to je RPG. Izgleda super i kompleksno sve dok ne testiraš utjecaj svega u praksi i shvatiš da je obična fasada. Nema pravila koja bi se trebala poštovati, što je meni neshvatljivo, pogotovo dok imamo tak specifičnog i razrađenog lika. Uživljavanje u lika se događa isključivo kroz questove i priču, a ne kroz razrađenu mehaniku s poštenim RPG pravilima, doslovno bez ikakvih posljedica možeš igrati kak se sjetiš.

Prije lova u W2 na neku kao legendarnu beštiju čitam, pripremam se ko Isus na zadnjoj težini i onda shvatim da je sve to nebitno jer pada po istom obrascu kao i 99,9% beštija, bez nužne potrebe za korištenjem onoga na što je beštija kao slaba. Stvarno legendarna borba od 2 minute. Dok se samo sjetim npr. Demon's Soulsa i Blue Dragona, prek sat vremena sam ga morao klati jer sam radio mizeran damage zbog nepoštivanja pravila koja u igri postoje, što se i očekuje od jednog RPG-a, makar on bio akcijski.
« Zadnja izmjena: Lipanj 11, 2015, 17:01:52 od Thergothon »

Offline Praetorian

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #342 u: Lipanj 11, 2015, 17:19:07 »
E dok potpis na svee. Zato mi je reca smece. Sve si rekao.
I kakvi mrtvi plitki gameplay!!?



Offline Deadwalker

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #343 u: Lipanj 11, 2015, 17:25:37 »
@doktor1
Ne kužiš ti o čemu ja govorim, kao valjda ni pola onih komentatora iz hcl recenzije.
Suština te "dubine" gameplaya je ova - postoje bombe, ulja, potion i što sve ne, no ti i dalje može dobiti sve borbe bez da koristiš bilo što od toga. Evo, zadnje dvije boss borbe na toj famoznoj "Death March" dobini dobio sam koristeći dva napitka (enhanced swallow i thunderbolt) + roll & hit. Umro 0 puta, ubio najstrašnijeg bossa u Witcher svijetu skoro iz dosade. Royal wyverna (i slične krilate beštije) sam isto ubio s 10 udaraca uz roll or evade & hit taktiku.
Gameplay je vrlo plitak iz konteksta RPG-a, što ne znači da igra nije zabavna za igranje. Samo kada developer najavi da radi RPG, sorry, al' očekujem da ću dobiti RPG.

Baš kao što kaže Thergothon, igra je bliža God of Waru, nego nekom pravom RPG-u. Nisam ni kritizirao previse u recenziji (a trebao sam), kako je 99% beštija dizajnirano na isti kalup. Čemu bestinary i navođenje onih stvari na što je monster jak ili slab, kada ti i dalje možeš sve dobiti istom taktikom? Zato sam igrao na posljednjoj težini, očekivao sam da će te igra natjerati da budeš pažljiv, stprljiv u borbi, koncetriran i da znaš s kakvim monsterima se boriš.
Ostao je isti problem iz dvojke (ovo što je rekao Thergothon da ga opet ne ponavljam), samo je sada taj problem dodatno naglašen jer se level monstera ne skalira s tobom. U jednom području ubiješ drownere jednim udarcem, u drugom te iste beštije moraš 10 puta lupiti jer eto, level razlika.

Witcher je puno mobilniji nego u dvojci i borba je mnogo bolja! Autor pretjeruje i očito mu je na pameti bila Souls borba prilikom igranja WItchera - naporna greška koju ljudi rade.

Zapravo i nije (niti bilo gdje u recenziji spominjem FS igre), al' kad već spominješ Soulse, CDPR je rekao jasno tko im je bio uzor:

Citat:
When asked where the inspiration for The Witcher 3's skill-based combat system originated, Monnier didn't hesitate to confirm that Dark Souls was a "big influence for sure," and that combat would be "fast and responsive."

EDIT:

Imaš skill tree, craftaš oružja, koristiš kakav potion i eto, to je RPG. Izgleda super i kompleksno sve dok ne testiraš utjecaj svega u praksi i shvatiš da je obična fasada.

OVO.
Jebote, svašta se danas naziva RPG.
Prema tome je i Far Cry 3 RPG jer ono, imaš skill tree, imaš craftanje, misije, exploring i sve ostalo što ima moderni role play. Lol.
« Zadnja izmjena: Lipanj 11, 2015, 17:49:46 od Deadwalker »

Offline Thergothon

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #344 u: Lipanj 11, 2015, 17:58:21 »
Ovi napadi na tebe me podsjećaju na vrijeme izlaska Deus Ex: Human Revolutiona i jednu recenziju u kojoj autor jako hvali igru uz visoku ocjenu na kraju, ali u jednom dijelu se osvrne na skroz prvi Deus Ex i RPG sustav koji daleko više ima veze s RPG pojmom. Naravno da je dočekan na nož jer ljudi očito nisu bili u stanju shvatiti na što se točno referira i da je unatoč tome riječ o odličnoj prvenstveno FPS/stealth igri.