@doktor1
Ne kužiš ti o čemu ja govorim, kao valjda ni pola onih komentatora iz hcl recenzije.
Suština te "dubine" gameplaya je ova - postoje bombe, ulja, potion i što sve ne, no ti i
dalje može dobiti sve borbe bez da koristiš bilo što od toga. Evo, zadnje dvije boss borbe na toj famoznoj "Death March" dobini dobio sam koristeći dva napitka (enhanced swallow i thunderbolt) + roll & hit. Umro 0 puta, ubio najstrašnijeg bossa u Witcher svijetu skoro iz dosade. Royal wyverna (i slične krilate beštije) sam isto ubio s 10 udaraca uz roll or evade & hit taktiku.
Gameplay je
vrlo plitak iz konteksta RPG-a, što ne znači da igra nije zabavna za igranje. Samo kada developer najavi da radi RPG, sorry, al' očekujem da ću dobiti RPG.
Baš kao što kaže Thergothon, igra je bliža God of Waru, nego nekom pravom RPG-u. Nisam ni kritizirao previse u recenziji (a trebao sam), kako je 99% beštija dizajnirano na isti kalup. Čemu bestinary i navođenje onih stvari na što je monster jak ili slab, kada ti i dalje možeš sve dobiti istom taktikom? Zato sam igrao na posljednjoj težini, očekivao sam da će te igra natjerati da budeš pažljiv, stprljiv u borbi, koncetriran i da znaš s kakvim monsterima se boriš.
Ostao je isti problem iz dvojke (ovo što je rekao Thergothon da ga opet ne ponavljam), samo je sada taj problem dodatno naglašen jer se level monstera ne skalira s tobom. U jednom području ubiješ drownere jednim udarcem, u drugom te iste beštije moraš 10 puta lupiti jer eto, level razlika.
Witcher je puno mobilniji nego u dvojci i borba je mnogo bolja! Autor pretjeruje i očito mu je na pameti bila Souls borba prilikom igranja WItchera - naporna greška koju ljudi rade.
Zapravo i nije (niti bilo gdje u recenziji spominjem FS igre), al' kad već spominješ Soulse, CDPR je rekao jasno tko im je bio uzor:
When asked where the inspiration for The Witcher 3's skill-based combat system originated, Monnier didn't hesitate to confirm that Dark Souls was a "big influence for sure," and that combat would be "fast and responsive."
EDIT:
Imaš skill tree, craftaš oružja, koristiš kakav potion i eto, to je RPG. Izgleda super i kompleksno sve dok ne testiraš utjecaj svega u praksi i shvatiš da je obična fasada.
OVO.
Jebote, svašta se danas naziva RPG.
Prema tome je i Far Cry 3 RPG jer ono, imaš skill tree, imaš craftanje, misije, exploring i sve ostalo što ima moderni role play. Lol.