@Deadwalker
Ajde mi reci kakvu to mehaniku ima Souls serijal a da je miljama ispred Witchera? Po pitanju ove konstatacije - "izraženoj nemaštovitosti u gameplay dizajnu protivnika"
Šta je tu toliko miljama naprednije?
Neprijatelji imaju šablonu po kojoj se kreću i napadaju, (kao u svakoj igri)! Osim šta kada te zakači gubiš više healtha...
Jedino šta mi se ne sviđa u trojci naspram dvojke je dozvoljavanje konzumacije napitaka u vrijeme borbe uz to bez animacije!
"Ne kužiš ti o čemu ja govorim, kao valjda ni pola onih komentatora iz hcl recenzije."
Očito si se krivo izjasnio kada nas pola ne kuži šta je pjesnik htjeo reći... Ili smo mi glupi...
Reći da Witcher 3 ima "vrlo plitak gameplay" je pretjerivanje i ništa drugo!
A od tog veličanje Souls igara mi se povraće...
Ovo je čisto pretjerivanje i ništa drugo:
"Također mi nije jasan smisao uvođenja ograničenja na broj aktivnih vještina – ideja je očito bila da se replicira Diablo 3 formula, no kako je većina vještina uglavnom pasivne prirode, sve to skupa mi nije imalo baš nekog smisla. Samo nepotrebno kompliciranje da se pokuša vrlo plitkom gameplayu dati nekakva prividna dubina."
I ocjena ti nikako ne drži vodu; u recenziji isključivo pljuješ po gameplayu u kojem ne vidiš ništa pozitivno, govoriš da je to najbitniji dio igre i onda zaljepiš 85?!
Po tvome viđenju vrlo plitkog gameplaya koji je najbitniji, ova igra ne zaslužuje više od 69/100 ocjenu... Jer ti ništa kod gameplaya ne valja...