Autor Tema: Nürburgring only  (Posjeta: 29296 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Nürburgring only
« u: Ožujak 16, 2013, 22:40:07 »

Samo jedna staza zaslužuje ovakvu, posebnu, temu za sebe - Nurburgring.

Sir Jackie Stewart ju je prozvao Zelenim Paklom jer je bila smatrana najtežom i najzahtjevnijom trkaćom stazom na svijetu, i još uvijek je.
Koliko god termin Zeleni Pakao dobro pristaje, nazvao bih ju i Zelenim Rajem u isto vrijeme, jer je to jedna od staza na kojoj vozači ( i pravi i virtualni) uživaju u ispitivanju granica i otkrivanju nekih novih stvari koje prije nisu znali.

Tema je osmišljena da se u nju stavljaju sve vijesti vezane za Nurburgring; od toga koje se kobasice peku iza lijeve ograde kod Flugplatza za vrijeme 24h Nurba, do toga tko prodaje kome Nurburgring. Videi, onboard kamere, utrke, testovi, slike, sve je to dobrodošlo.

Nažalost, povod za otvaranje ove teme je bila upravo potonja vijest: The Nurburgring is for sale :( - BMW 3-Series (E90 E92) Forum - E90Post.com

Citat:
Now because this is a blog, I'm going to voice my own opinion. I'm pessimistic. There's no way the government can hang on to something like the 'Ring. The EU are all over it. From the EU's point of view, the German government has been caught red-handed spending taxpayers' money on a private project to the benefit of only a handful of 'businessmen'. Domestically the Nürburgring is competing with other circuits like Oschersleben, Hockenheim and Lausitzring. Within the EU it's butting heads with greats like Le Mans, Silverstone and Monza. When Government-owned businesses are competing against the private industry, it all has to be above board and 100% transparent. The only thing clear about the Nürburgring in the last few years is that it's swallowed over 400 million euros of taxpayers' money. That's not fair, is it? It doesn't matter that it was wasted on a bunch of crap like the rollercoaster and the boulevard.

They are going to sell it. They're going to wipe their hands of the whole sorry mess, take a paltry cash sum (offers are in the region of only €125 million for the whole thing) and by doing that they're going to throw the whole region to the wolves of independent capitalism. All I can hope for is a fair and equal battlefield, where the local hotels and businesses like Rent4Ring get to offer their products on an equal footing to the new track owners... wish us luck!

Za bolje razumijevanje, pročitajte oba odlomka teksta. Što mislite?

Ja se samo nadam kako će Nurburgring pripasti ili nekom multimilijarderu, ili koncernu koji će poštivati "racing community" i sve dosad napravljeno za Nurburgring.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

• Racing Legend
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Nürburgring only
« Odgovori #1 u: Ožujak 19, 2013, 01:36:48 »
aha, tu je tema. Napišem nešto pametnije kad se probudim  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

« Odgovori #2 u: Ožujak 25, 2013, 20:57:28 »

4 kruga za 96€ - cini mi se kao najbolja opcija.
Svi znamo stazu napamet, auto s kojim ides vjerojatno isto znas pa jurisanje po stazi ne bi trebalo predstavljati veliki problem(jedino ako ces iznajmiti neku pilu, onda si oprezniji). Benga vamo i tamo, smjestaj, potrepstine, suveniri, zloglasna slovenska vinjeta i priprema auta za trackday, vrlo jeftino te izadje cer1njo

Uzitak i iskustvo: neprocjenjivo. Za sve ostalo tu je Mastercard cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

« Odgovori #3 u: Travanj 03, 2013, 22:34:31 »
Sad sam skuzio da se poveznica iznad ne prikazuje. Ne kuzim zasto, i prije sam imao problema s nurb stranicom.

Ima vec negdje na forumu, ali neka se i ovdje nade:

2012 Nissan GT R Nurburgring lap record - YouTube

Offline CROKiXi

"Straights are for fast cars, turns are for fast drivers." ~Colin McRae

Origin -> CRO_KiX1
Steam -> CRO_KiX1

Offline Punisher

« Odgovori #5 u: Travanj 08, 2013, 18:25:34 »
 cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo fali gripa  cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo cer1njo

Offline ManTheRamparts

« Odgovori #6 u: Travanj 08, 2013, 18:31:17 »
Je full hd?

Offline Shimmy

• Racing Legend
  • But you don't know how I can drive!
« Odgovori #7 u: Travanj 08, 2013, 21:16:22 »
Bio je već jedan prije - pokazao sam Coletu jedan video gdje se vidi ali ne sjećam se više koji je to video bio - inače bih ga stavio  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

« Odgovori #8 u: Travanj 09, 2013, 00:34:19 »
Sad Kazunori mora u igru ubaciti i ovu verziju staze i na tom dijelu smanjiti grip  cer1njo

Offline DogZy

« Odgovori #9 u: Travanj 14, 2013, 15:17:36 »

Offline radici

« Odgovori #10 u: Lipanj 20, 2013, 23:05:22 »
Mercedes SLS AMG Electric Drive - Nürburgring-Rekordfahrt

Mercedes SLS AMG Electric Drive - Nürburgring

moram priznat,vozi brže za ozbač neke zavoje,nego ja u gt5
strava
i novi rekord el .  auta
kaj reć
 šofe1 p1va ave1

Offline ManTheRamparts

« Odgovori #11 u: Rujan 10, 2013, 15:26:25 »

Offline ManTheRamparts

« Odgovori #12 u: Rujan 11, 2013, 16:00:37 »
« Zadnja izmjena: Rujan 11, 2013, 16:03:31 od ManTheRamparts »

Offline Thergothon

« Odgovori #13 u: Rujan 11, 2013, 20:15:20 »
Trnci su me prolazili tijekom gledanja.

Hoćemo u GT6 trofej po uzoru na "GT-R Official Record" a znate kaj to automatski za sobom povlači:

Offline DogZy

« Odgovori #14 u: Listopad 23, 2013, 20:28:15 »