Posljednju utrku sezone osvojio je Nico Rosberg, drugi je završio njegov močadski kolega Lewis Hamilton, a treći Ferrarijev Kimi Raikkonen.
U subotu je Rosberg opet bio brži od Hamiltona i uzeo pole position, no velika priča kvalifikacija bilo je Vettelovo ispdanje u Q1, zbog čega je startao tek 15. Odličan je bio Sergio Perez koji je krenuo četvrti, jedno mjesto iza Raikkonena. Nakon prvog kruga poredak prve četvorice je ostao isti, a nered u prvom zavoju su sudarom napravili Fernando Alonso i Pastor Maldonado. Maldonado je morao odustati, a Alonso je kažnjen prolaskom kroz bokseve.
U prvom dijelu utrke Rosberg je gradio prednost nad Hamiltonom i do prve promjene guma, u ranom desetom krugu, je imao čak više od šest sekundi prednosti. U drugom stintu, na tvrđim gumama, Rosberg nije imao tako dobar ritam i Hamilton mu se približio do jedne i pol sekunde zaostatka, nakon čega je Rosberg ušao u boks na drugu promjenu guma. Hamilton je tada ostao na stazi deset krugova dulje i s manje od 15 krugova do kraja očekivala se promjena na mekše, brže super soft gume. Mercedes se naime odlučio na konzervativnu odluku i stavio Hamiltona na tvrđe gume. Na kraju je Rosberg pobijedio s osam sekundi prednosti.
Raikkonen je ovaj vikend bio u možda najboljoj formi cijele sezone. U utrci nije bio prezaposlen, u prvim krugovima drugog stinta je bio dosta blizu Hamiltona, nekih tri sekunde, no to je bilo sve od Kimijevog ugrožavanja Mercedesa. Vettel je bio na drugačijoj strategiji, dok su vodeći iz kvalifikacija morali krenuti na mekšim gumama, on je krenuo u utrku na tvrđima i na bržim mekšim odradio zadnje krugove utrke. U tim zadnjim krugovima je prošao Pereza za četvrto mjesto. Meksikanac je nakon odličnih kvalifikacija bio pesimističan u vezi utrke i pred novinarima spuštao očekivanja za utrku govoreći kako na treninzima tokom simulacija utrke nisu imali dobar tempo. Sigurno će biti zadovoljan petim mjestom, sekundu ispred šestog Ricciarda i gotovo 30 sekundi ispred momčadskog kolege Hulkenberga.
Williamsi su imali dosta lošu utrku. Massa je završio gdje je i startao, osmi. Bottasova utrka je pak krenula nizbrdo tokom prve promjene guma, kada su ga iz boksa pustili točno u zadnji kraj Jensona Buttona koji je ulazio u svoj, McLarenov boks na promjenu guma. Bottas je ostao bez prednjeg krila i trebao napraviti cijeli krug dok nije ponovno ušao u boks po novo, uz to, dobio je i kaznu od pet sekundi. Nakon svega toga, završio je 13., izvan bodova, čime je završio iza Raikkonena u ukupnom poretku. Drugi Lotus, onaj Romaina Grosjeana završio je deveti, iza Masse. U svojoj zadnjoj utrci za Lotus, prije prelaska u novu momčad Haas, bio je na istoj strategiji kao i Vettel, te je u zadnjim krugovima prošao Sainza i Kvyata. Kvyat, iako nije odvozio spektakularnu utrku, je imao dva lijepa pretjecanja, Verstappena u prvom i Ercissona u 13. krugu, s unutarnje strane 14. zavoja. U Toro Rossu su se igrali s zamjenama pozicija Sainza i Verstappena, prvo je Sainz pustio Verstappen naprijed, no Verstappen je samo nekoliko krugova poslije toga blokirao oba prednja kotača i morao napraviti dodatnu promjenu guma. Ove sezone je postao običaj da je Verstappen taj koji daje zanimljivosti utrkama, a niti ova nije izuzetak. Dva puta je prolazio Saubere s unutarnje strane u serpentini, sedmome zavoju, a imao je i lijepi dvoboj s Buttonom, zbog kojeg je dobio i kaznu. Suci su odlučili da je izlaženjem van limita staze dobio prednost i dali su mu kaznu od pet sekundi. Nakon utrke dobio je i dodatnu kaznu prolaska kroz bokseve, odn. 20s dodanih na vrijeme utrke i dva kaznena boda zbog ignoriranja plavih zastava, čime je pao na 16. mjesto.
Sauberima je najveće uzbuđenje u utrci bilo branjenje pozicija od vozača koji su već obavili promjenu guma, Ericssonu više nego Nasru. Ericsson je bio na strategiji s dva zaustavljanja i završio 14., dok je Nasr bio na strategiji s tri zaustavljanja i završio četiri sekunde iza Ericssona. Zanimljivo, Nasr je bio jedini koji je u normalnoj utrci trebao tri zaustavljanja u boksu (još su Verstappen i Alonso imali tri promjene guma, no oboje su imali izvanrednih situacija). McLareni su ovdje, sudeći prema njihovim izjavama, bili u „najboljoj formi sezone“. Sudeći prema Buttonovom rezultatu u kvalifikacijama i utrci, oboje 12. mjesta, može se reći da te izjave imaju i pokrića (bodove su osvajali samo u utrkama s dosta odustalih vozača). Alonso je imao katastrofalan vikend, u kvalifikacijama mu je pukla guma, a u utrci je imao već spomenuti sudar u prvom krugu. Završio je 17., tek ispred dva Manora. U zadnjim krugovima, s bolidom s malo benzina, je stavio super mekane gume i gušta u zadnjim krugovima sezone. Malo je falilo, točnije 27 stotinki, da tako uzme i najbrži krug utrke. U međusobnoj bitci dva Manora, slavio je Will Stevens, čak 67 sekundi ispred Merhija, koji je morao startati iz pit lanea jer je momčad radila promjene na bolidu u parc ferme uvjetima nakon kvalifikacija.
Sljedeću utrku ćemo se načekati, tamo negdje do sredine trećeg mjeseca sljedeće godine. Sve što je još ostalo od 2015. sezone je Pirellijev test guma u utorak, nakon čega preostaje iščekivanje predstavljanja novih bolida i prvih zimskih testiranja.