Autor Tema: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Posjeta: 98230 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #285 u: Rujan 09, 2015, 15:00:31 »
 cry1

Metal Gear Solid 4 - Cinematic Opening [HQ] - YouTube

Ovo je Snake! Ovo u petici nije!


Offline Cole™

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #286 u: Rujan 09, 2015, 15:34:04 »
Tocno i ja osjetim koliko je BB lose odradjen kroz voice act ;( katastrofa.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #287 u: Rujan 09, 2015, 17:52:48 »
Ther, jel igraš sa wallhackom?
Momentalno sam to isključio kao i reflex mode, indikatore tko na vidi i ostala varanja...

Šteta šta nije izašlo samo za novu generaciju... Iako izgleda dobro vide se nedostaci izlaska na 150 platformi...

Offline Praetorian

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #288 u: Rujan 09, 2015, 18:56:03 »
Men i mnogima ce bit svejedno ko daje glas kad ce nam ovo bit prvi mgs

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #289 u: Rujan 09, 2015, 19:15:17 »
Deca.

Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #290 u: Rujan 09, 2015, 19:54:54 »
Odigro onu prvu misiju u Afganistanu i došo do motherbasea...
Još je rano za sudit... Mnoštvo detalja je tu i pazilo se na sitnice. Čini mi se da AI ima random kretanja; jednu kontrolnu točku sam htjeo počistit jer ih je bilo troje... Tada dolazi patrola, staje i počinju pričat svi skupa. Drugi put kada sam napravio laod na toj točki su bila dva tipa, svako na svom mjestu i patrola je samo prošla...
Vizualno, moglo je i bolje, ali to je posljedica izlaska na staru generaciju... Nakon dugo vremena dodo sam efekte jer igra jednostavno izgleda isprano i žuto. Zbilja neznam zašto su mjenjali E3 2013 kolorit, (uz uvijek neizbježni downgrade)!
E3 2013

Zato sam malo prilagodio da naginje na 2013 uz neke dodatne efekte:






Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #291 u: Rujan 10, 2015, 10:26:36 »
Nije ova igra nikakvih 10/10. One recenzije su prenapuhane...
"Pazi, pada noć neće ti biti baš dobra vidljivost"... A noć je nešto tamnija nego ovaj magloviti dan u Witcheru 3... (brightness na minimumu)
Po mraku doslovno stanem pred AI i ovaj nešto mumlja i vadi bateriju te me skuži nakon nekog vremena, a pred nosom sam mu... Tu je odmah reakcija bila: "hm...."
Da ne pričam da na konju možeš jahat nedaleko NPCova, a ovi su naravno ćoravi! I ćorava kokoš bi me vidjela.
Zbilja se nadam da ima raznolikijeg lvl dizajna jer ovo zasad je užas...
Mutavi Snake je još jedan dodatak za one 10/10 recenzije...

A tek baloni koji me živciraju od kada sam ih vidio u prvom gameplayu!
Ono, ophodnja šeta, pokraj njih džip leti na nebo, rekcija nepostojeća...  thumbs1

Još je rano za neke drastične sudove, ali samo ću se nasmijat na 10/10 ocjene ove igre!

Ali doktore, nemaš pojma to ti je bog, isus KOJIMA!! Da.
Da se igra zove Desert Ops Special Force bez tog imena iza sebe... Aha, dobila bi 10/10, 9.5/10 ocjene...

Zašto je otvaranja vrata tako glasno? Ono takva vojničina i onda nabije vatima koliko može kada ulazi u neku prostoriju... Stvarno su mogli tu neku animaciju stavit ljenčine...

Pozitivan mi se čini AI neprijatelja, (kada radi), njihove kretnje te ispoliranost igre. Jer iako je grafički ništa više od solidnog, mnogi efekti i ponašanje lika su na visokom noviu.
Detaljnije nakon više sati u igri...
« Zadnja izmjena: Rujan 10, 2015, 10:54:22 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #292 u: Rujan 10, 2015, 12:11:18 »
A tek baloni koji me živciraju od kada sam ih vidio u prvom gameplayu!
Ono, ophodnja šeta, pokraj njih džip leti na nebo, rekcija nepostojeća...  thumbs1

To je bilo za potrebe prezentacije, postojeća je.  Kasnije kak napreduješ dolaze i neprijatelji s većim rankom i reagiraju na apsolutno sve, bolji AI nema niti jedna open-world igra.
Testiral sam dosta u svim mogućim situacijama i reakcije su odlične. Od pretraživanja okolnih brda, javljanja ostalim guard postovima nek pojačaju osiguranje jer je uljez u bijegu, ispucavanje flareova po noći da osvijetle područje, ako gađaš u glavu i puno ih uspavljuješ prilagode se situaciji i naruče pancirke i kacige itd......

Jedino je koma kaj nema biranja težine, mora se otključati hard završavanjem igre ili nakon neke misije koliko čitam po netu.

Isto tak fali camo index, uzmeš crni sneaking suit i u pol bijela dana te ne vide ako ležiš s licem prema podu u niskoj travi (safe mode) metar kraj ceste pokraj koje prolaze  kava1
Navodno da je na hard prava stvar, a i vjerujem u to jer je već na GZ bila velika razlika u percepciji AI-a između normal i hard težine.

Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #293 u: Rujan 10, 2015, 12:26:15 »
Jedino je koma kaj nema biranja težine, mora se otključati hard završavanjem igre ili nakon neke misije koliko čitam po netu.
Navodno da je na hard prava stvar, a i vjerujem u to jer je već na GZ bila velika razlika u percepciji AI-a između normal i hard težine.

Danas idem tražit po netu dali ima rješenje za ovo kod PC verzije sa editiranjem neke datoteke. Ako im je bolja percepcija i sluh već vidim da je to za mene.
Ali makar ima opcije za isključit razna sranja poput wallhacka koji u igrama uvijek dobije posebno ime te crosshaira i sličnih gluposti...

A i reko sam da mi se neprijateljski AI čini odličan - kada radi!
Jer ovo da stojim dva metra ispred njega mi se čini kao greška u koracima, a ne "feature"!

I na jetru mi ide animacija kada sjednemo na konja!! AAAA!! Zašto svaki put!
Plus stalni creditsi.. Ništa šta utječe na gameplay, ali daj čovječe, nemoj silovat.

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #294 u: Rujan 10, 2015, 12:50:47 »
Nikad mi se nije dogodilo da stojim ispred nekoga i da me ne vidi, zapravo jako dobro i na daljinu reagiraju.

Jedino dok ležiš izvadi bateriju i svijetli u tebe dobrih par sekundi prije nego te otkrije, to je dio te mehanike i igrin poklon da ga stigneš neutralizirati prije nego te vidi.
Isto je bilo u GZ, samo je na hard reagiral istog trena dok te osvijetli i nemaš toliko vremena za zajebanciju prije nego te uoči. Dok hodam ili sam u čučnju, brzo me primjete i na ovoj default težini.

Dobro bi došli i neki elementi iz prethodnih igara, npr. stamina i psyche, stress sistem. Ovo potonje bi fenomenalno funkcioniralo u open worldu, pogotovo dok si jako dugo na terenu i pod čestom paljbom, pa da se odrazi kao u četvorci na preciznost. Pogotovo bi imalo smisla jer u igri i dalje postoji pentazemin tablete da se smanji drhtanje ruku, a po defaultu su jako mirne pa baš i nema neke potrebe za njihovim korištenjem bez gore navedenog.

Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #295 u: Rujan 10, 2015, 13:19:44 »
Da, stres bi tako dobro došo...
Ali čini mi se da ovo funkcionira na hard težini kako je i zamišljeno dok je ovo za "filthy kežualce"  ;D

I nešto mi nije valjalo. Uspio sam da noć bude noć bez dodataka, vanilla igra!


Offline Praetorian

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #296 u: Rujan 10, 2015, 13:22:18 »
U Gz po noci vidim bolje neg po danu...

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #297 u: Rujan 10, 2015, 14:02:09 »
Igram bez ovih pomagala i idem na S rank u svakoj misiji pa ima zato izazova, ali da, jedva čekam hard ili koja već je najveća težina.

Na kolorit i noć nemam pritužbe, kod mene dobro izgleda tj. dovoljno je mračno.

Offline doktor1

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #298 u: Rujan 10, 2015, 14:38:32 »
Ja sam moro stavit ove nove MGS drivere da bi mi kolorit bio normalan...
Noć je sada normalna te mi uz to radi HBAO+ te AF preko contorl panela...


Offline Cole™

Odg: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odgovori #299 u: Rujan 10, 2015, 14:48:25 »
Kak si podesio takvu noc?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB