Prisjeti se Montoya samo sinočnje utrke na Suzuki sa Suprom, vozili smo je dosta i u Free run ali u samoj utrci auto je bilo totalno drugačije za voziti.Gume su se potpuno drugačije trošile u FR i utrci , već u 4. krugu prednje su otišle skoro pola i auto je počeo kliziti preko nosa i mislim da te je to najviše iznenadilo tj. izazvalo tvoju pogrešku.
Eh da, prva tri kruga držal sam te na distanci, pošto me je auto slušal, ponašal se kao u free runu.
To kaj si mi kroz ta 3 kruga skinul sekundu i možda nekaj malo, krive su moje dvije "srednje pogreške" - prva kasno kočenje u Spoonu, druga još kasnije kod šikane.
No onda, najednom, u 4. krugu, odma u 1. sektoru auto mi se počel gubiti, ko da sam promjenil na comfort gume!
Ko neka vrsta onog kritičnog pada gripa kod super soft guma u F1!
Nadam se da budu to popravili, more se to, radi se kodu kojeg valjda moru mijenjati...
Mada ništa ne može umanjiti moj gušt u druženju s Vama
To je jako lijepo čuti
Ja također u MP racingu s pravom ekipom uživam više nego u bilo čemu drugom povezanom s gamingom.
To je zapravo za mene više od obične igre.
Kaj se tiče GTR-a 2, GTL-a, rF-a i RBR-a, to je svijet za sebe.
Upravo zato jer sam dosta puno vremena provel u tim igrama (pogotovo GTR 2 - za mene apsolutni kralj simulacija), glupo mi je voziti GT5 bez ABS-a jer to jednostavno nije to, nije realno odsimulirano i teže je nego bi zapravo trebalo biti.
Kad je na 1, sve je ok i "samo" bolja simulacija guma dijeli GT5 od čistokrvne simulacije.
Plus, telemetrija itd., u tom se pak segmentu teško more srušiti F1 Challenge.
No malo smo odlutali ovde, no vjerujem da bi jedna tema s tom tematikom itekak dobro došla...