@KimiHR
Čim je među najbržima u Hrvatskoj, znači da je najbrži i u svijetu
Tsukuba 4h EnduranceDruga najdosadnija utrka izdržljivosti u GT5, nakon 9h Tsukube
Kako sam imao već pet riješenih utrka izdržljivosti (GVS 300 km, Laguna Seca 200 miles, Nurb 4h, Indy 500, Suzuka 1000 km), rekao sam: "Ajde da odradim konačno i tih 4h, ipak su praznici." Iz dosade kako mi ne bi bilo dosadno sam uzeo dosadnu utrku
Odabir auta:
Kako je to ipak event u kojem se mogu voziti isključivo Mazde Miate/MX-5, morao sam samo dobro gledati koji je tu najbolji auto. Tražio sam auto koji neće biti toliko dominantan, koji će biti potpuno stock. Nećkao sam se između NB generacije 1800 RS i NC generacije iz 2007. Na kraju sam uzeo NC model sa ~160 konja. Malo prčkao po ovjesu, dampere sam učvrstio, spustio auto i smanjio omjere brzina. Gume sam ostavio kakve su bile - Comfort soft.
Utrka:
...je počela tako da sam startao kao 7. od ukupno 12 sudionika. Već na izlazu iz prvog zavoja sam bio 4. Pazio sam da se ne sudaram s drugima jer sam želio potpuno čistu utrku. Naravno, to nije bilo moguće, jer sam već u sljedećem zavoju bio udaren odostraga s lijeve strane jer manijak nije stisnuo kočnicu u zavoju nakon završetka prvog sektora. Posljedica je bila domino-efekt u kojem sam ja se dokotrljao do prvog s desne strane. Nisam mogao vjerovati da je AI tako agresivan u nekim situacijama.
Već u trećem krugu sam hvatao tzv. zeca, prvog. Zadavao mi je glavobolje prvih 7-8 krugova, iz jednog jedinog razloga: nisam se još priviknuo na auto. Kad sam se priviknuo i spoznao mogućnosti, hvatao sam prvoga koji mi je bježao 8 sekundi, a vozio je NB generaciju, model Roadster 1800 RS. Bio je brži od svih ostalih za barem sekundu, a samnom je vodio bitku tko će postavljati najbolje krugove.
On je išao na niskih 1.10, dok sam se ja spustio na 1.09.7xx. U 11. krugu sam ga prestigao, no nisam ga se riješio. Cijelo vrijeme smo vozili gotovo identične krugove, 1.09.5xx, a razmak je bio svega par sekundi. U 54. krugu sam otišao u boks na promjenu guma i nadolijevanje goriva. U trenutku kad sam izašao iz boksa, zec je imao prednost veću od 20 sekundi.
U drugom stintu sam radio najbrža vremena utrke, konstantno sam vozio 1.09.3-5. Čak sam 7 krugova uspio odraditi u razmaku od jedne desetinke. Dostigao sam poprilično brzo vodećeg, već negdje u 67. krugu sam ga prestigao. U tom sam se trenu pitao kad on misli ići u boks. Previše je izgubio i nema gotovo nikakve šanse da me pristigne više.
Do kraja 2. stintu sam poludio i radio sam krugove koji su skoro probili barijeru 1.09., s kulminacijom gdje sam krug odvozio 1.08.989. Doduše, uz malu pomoć backmarkera zbog kojeg sam bio neko vrijeme u zavjetrini.
Utrka je tekla savršeno za mene, no za zeca nikako, jer sam ga prestigao za puni krug, a već je prošlo više od 120 krugova. On još nije otišao u boks! Tek je u 154. budala išao u boks, kad sam ga obišao po drugi put. Definitivno je mogao biti blizu mene da je išao svaka 52 kruga u boks kako sam ja činio. Ne bi bila to CQ borba, ali bi mi bio na kakvih pola minute razmaka.
Kraj:
Napravio sam 205 krugova u 4h, drugi je za mnom kasnio 2 ipo kruga. Ostale sam prešao po 5, 6, a neke čak i po 9 puta. Dobio sam 177 000 cr. (Toliko malo da ti se više isplati voziti neku utrku u extreme dijelu A Speca
) i otprilike 330 000 exp. bodova (solidno). Utrku sam prešao u dva puta, jednom sam vozio 1h pa pauza od jedne noći i onda ujutro sljedeći dan sam odvozio zadnja tri sata.
Ostalo mi je u A Specu voziti 9h Tsukube, 24h Le Mansa i 24h Nurburgringa. Nabrijavam se na ove dvije utrke od 24h, jer ih planiram voziti odjednom, s malim pauzama. I sve to s nekim bolidom koji je čak i slabiji od konkurencije.
Nadam se da nisam bio dosadan. Htio sam mali review napraviti jer mi je bilo dosadno. A mozda će nekom i pomoći, tko zna?